När Markus fick en finne.

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS. DENNA BLOGG INNEHÅLLER ORD SOM BAJS OCH KUK.

På kuken. Jojomensan.
Jag pratade med Emma på telefonen igår,
och får helt ur det blå världens finaste hälsning över luren.
Markus berättade att han hade fått en finne på kuken.
Han frågade mig om jag någonsin hade hört om detta fenomen
hade hänt någon annan någongång.

Antagligen, svarade jag.

Men min fråga är om mer om någon någonsin
försökt klämma sin finne på kuken i över en halvtimme?
Jag förstår att det kan vara tricky,
men hell, jag skulle aldrig lägga ner så mycket tid till
att klämma en helvetes finne.

Det trevliga är att jag alltid får veta dom nasty sakerna,
som folk ibland kanske har problem att säga till andra.
Finnar på kukar, äggfisar, bajs, kiss och dylikt.
Det är kanske för att jag för en rätt öppen dialog med folk
om hur jag bajsar ut perfekta bajs-kukar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback