A Friend.

Då var det dags för sentimental-bloggen.
Jag saknar tiden då man gick skola.
Även om livet hela tiden pendlade mellan heaven and hell,
så fuck... det var så tryggt och underbart när det var bra. och även när det var dåligt.

Jag saknar tiden då jag bodde i Piteå.
Vilken stad utstrålar mer trygghet?
Underbara vänner. Aktiviteter. Och en jävla massa misstag, skratt och gråt.
Jag saknar mina änglar nåt kopiöst.

Jag hittade Byz - A friend på nätet nu.
Jag tänkte på den otroliga filmen mina änglar gjorde åt mig
som studentpresent/flyttningpresent.
Jag grät när jag såg den, jag gråter nu.
Man bär med sig så sjukt många minnen, och har man tur så
får man nya lika underbara minnen senare i livet också.

Men jag tänker aldrig förneka, att jag saknar. som fan.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag saknar tiden jag med! jag saknar att bo i min trånga lägenhet, men man hade så mycket frihet. det var underbart! saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback