Söndag

Det har minst sagt varit en luuugn helg för min del.
Både jag och Hugofjärten har varit helt utslagna.
Däremot blev jag så inspirerad igårkväll av tjejerna i videon jag länkade här i inlägget innan,
så jag tog fram sminket och lekte paparazzifotograf med mig själv.
Det var kul.
Idag har jag ont i ryggen som resultat.
Det är fan inte lätt att posa samtidigt som man ska ta kort.
Hell.

Men jag har stora planer på nästa photoshoot.
Då ska Emma och Angelica vara med har jag bestämt.
Har fått massa inspiration från galen vackra bilder.
Allt från hår, smink, teman och yta.

Igårkvällen spenderade jag hos Angelica.
Vi såg 27 dresses.
Marcus och Adam satt och våndades.
Jag och Angelica bad dom hålla käft en miljon gånger.

En kvart efter filmen börjat:
Adam: Åååh.. är den inte slut snart eller?
Jag och Angelica: Men, ni BEHÖVER inte stanna kvar och se den.
Adam: Suuuuuuuuuuuuuck
Marcus: När ballar den ur då.. va, va? När kommer hon bli helt cp och balla ur? VA?
Jag och Angelica: Tyyyyyst.

Ungefär när det är en kvart kvar av filmen, Adam har då ställt sig upp och gått in i köket, gått på toa, gått i hallen, hämtat vatten, rättat till byxorna, frågat fem gånger till hur länge det är kvar av filmen:
Angelica: Åh, och nu kommer dom gifta sig och så slutar det lyckligt!
Marcus: Det är ju så sött så man får diabetes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback