När jag rörs till tårar.

Jag kan erkänna här och nu att jag är en lipare.
Jag vill allra helst inte gråta i någon annans sällskap än mitt eget.
Men what the fuck,
jag är lika mjuk som en babystjärt.
Ser jag Extreme Home Makeover, bölar varje gång.
Ser jag Armageddon, bölar varje gång.
Jag bölade för satan åt en "komedi" bara för några dagar sen,
för att det var så hjärtskärande hemskt sorglig.

Jag snubblade förbi
silverfisken's nya bildblogg idag.
Jag kollade i galleriet på albumet "wedding"
Det skulle jag ju inte ha gjort.
Nu sitter jag och försöker hålla tillbaka tårarna så att jag inte väcker Malin med mina gråtbröl.
Eller,
jag ångrar verkligen inte att jag kollade.
Han lyckas verkligen fånga lyckan, känslan, andan och kärleken som ett bröllop innebär.
Allt. Helst tillsammans med musiken till bildspelet.
Han är fantastisk!
Och alla hans andra bilder är lika fantastiska.
Gosh.
Det är som poesi, fast i bildform.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback