När jag blir bitter.

JAG VILLE JU SE COLDPLAY!
Men alla biljetter är slutsålda what the fuck.
Damn.
Jag som lovade mig själv att nästa gång Coldplay skulle spela i sverige så skulle jag se dom.
Det gick ju inte som jag planerat.
Men NÄSTA gång, då satan.
Jag ska vaka som en hök över deras kommande spelningar i sverige.
Annars får jag helt enkelt ta mig själv och min röv till där dom spelar, spelar ingen roll vars. Bara jag får se dom.

Jag har iallafall köpt den senaste skivan som jag vackert kan placera bland alla andra av deras album.
Viva La Vida or Death And All His Friends.
Jag såg deras
splitternya musikvideo till nya singeln Viva La Vida nu ikväll.
Just fucking beautiful.
Som alltid.
Dessutom kan man ladda ner en helt ny låt som inte är med på nya skivan.
Dom ger bort den till alla sina fans,
dom ska spela den en aning annorlunda på konserten,
en fin present kallad Death Will Never Conquer. Här.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med en korsordstidning och skön musik.

Ah, Coldplay i mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

har du kollat på blocket och tradera efter biljetter? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback