Hemma och deprimerad.

Jag söp bort min batman-tischa.
Fråga mig inte hur. Jag undrar antagligen lika mycket.
FYFAN, så deprimerande.
Jag försöker gå igenom fredagskvällen och få klarhet på hur detta kunde hända.
Vars det gick fel liksom.
Var det redan på krogen den försvann?
Var det  i taxin?
Var det när jag skulle hämta ut pengar?
Eller kan det vara så att den ligger kvar i Louise's lägenhet, bland allt annat som ligger på golvet?
Louise skulle städa och höra av sig sen sa hon iallafall.

Och nej,
jag hade inte på mig tröjan.
Jag hade den i väskan.
Annars hade jag VERKLIGEN undrar hur i satan jag kunde tappa min batman utan att märka det.

Anyways..
Jag blev så ledsen att jag var tvungen att beställa en ny.
Så nu är den påväg mot mig.
Jag lär väl få den nästa vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback