Fredag.

Så var det fredag igen.
Jag var dock heeeelt inställd på att det var torsdag idag,
och jag är fortfarande lite skeptisk till att det verkligen är fredag.
Jag undrar om jag haft en satans minneslucka över hela onsdagen.
Jag menar what the satan?

Hursomhelst.
Kilade iväg till Greg tidigare idag för att boka tid för min tattoo.
Han hade såklart glömt sin agenda, eftersom han egentligen har semester nu,
men han bad om mitt nummer så han kunde höra av sig sen om vilken dag och tid jag kunde komma.
Han skulle även skissa upp lite olika alternativ.
Naaaajs.

Sen fick jag bästa beskedet på länge idag.
Min underbara Clas har bokat resa, så han kommer och hälsar på mig i september.
Fucking great.
Sooooooooooom jag saknar den människan.
Ska bli så skönt att få pusta ut i hans armar igen.
Återfå lite balans.

Jag ser nu framemot en riktigt lugn fredag (tydligen),
med kanske lite popcorn framför TV:n.
Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback