Diverse.

Jag sitter hemma hos mami och micke i huset.
När jag satte mig vid datorn blev jag bemött av världens bästa bakrundsbild.
Boss chillar i Bonnevillen. HAHA. Boss af Coolio borde han heta.


Anywhoo..
Imorgon är det dags för årets första kräftor för min och Anthony's del.
Det är dessutom andra gången jag käkar (läs svullar) kräftor,
men jag har lärt mig från förra året.
I learned the hard way.
Inte äta (läs svulla) för mycket, för fort.
Då mår man illa och kräks.
Inte bra.
Sååå.. i år ska jag ta det lungt.

Kusin Malin kom igår också.
18,5 timme själv på ett tåg med en magsjuk tjej framför sig är starkt gjort.
Creds till Mallanbruttan.

Dessutom har min mobil börjat balla ur.
Jag blir så less på fanskapet.
Så det får bli en ny mobil, eller ett nytt batteri.
Som det är just nu kan jag bara prata i två minuter innan mobilsatan dör.
Så nu vet ni det.
Viktig information från en så oerhört viktig person, som jag.
(iofs borde dom flesta som läser det här redan veta denna fakta, but still).

Ha en god helg allihopa!
Det ska jag, kräftorna och min trelitrade box vitvin ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback