Bara för att jag måste kommentera.

"Hellre ha en morsa som har haft sex i tv och som är positiv.
Än ha en bitter jävel som går och snackar skit och är negativ."

Alltså.
Hahahahahahahahahahahaha!
Så jävla mitt i prick.
Melissa ryter ifrån i morsans, Linda Rosings blogg.
Jag kan inte annat än att hålla med.
Jag kunde dock ha nöjt mig med bara dom två raderna bara, inte en hel roman.
Fast det är klart, är man förbannad är det svårt att hejda sig.
Det är något jag är.. hm.. relativt varse om. höhö.

Ahwell.
Jag sitter klarvaken för att jag somnade efter middagen hos mami och micke i huset.
Jag "vilade ögonen" i "bara" två timmar.
Så jag är uttråkad just nu och har en kusin i min säng som drar timmerstockar åt helvete höga.
Hon somnade dregglandes i min fåtölj tidigare så jag skickade henne i säng.
Nu borde jag också skicka mig själv i säng.
Ska bara försöka skyffla bort dom två små vårtsvinen som brett ut sig över hela sängen.
Hugofjärten och Malin, med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback