Freakin' Freak!

Jaaase, snacka om otur.
Jag ska som sagt fara till Stockholm, och på lördag går vårat flyg dit.
Bara det att dom mest troligt tänker strejka på lördag och förstöra för oss som bokat.
Varför? - Jo, för att flygvärdinnorna tycker att dom har för låg lön.
Ingenting jag har någon aning om, hur hög/lån lön dom får. Men vafaaaan, liksom.

Anywho.
Helgen har varit riktigt trevlig och jag har träffat lite nytt folk och så. Alltid kul!
I fredags var det tjejkväll med surströmming, massa babblande, sjungande och skratt ! ( Förutom Charlie som grät ). Fridas ursöta 3-månader gamla bäs som lider av kolik.

Och sen i lördags efter jag hade jobbat så for jag, pillan, carro och johan till tony för att festa och bada tunna.
Och så otaggad som jag är på både fest och krogen så höll jag mig ganska lugn.
Kanske bäst om man inte känner tagget, right ?
Aja, vi hade riktigt roligt iallafall och inte minst i horbussen. Varför just horbussen - ingen aning. you guess.
Vi drog en liten ragg runt stan och sådär, köpte korv på shell och spelade hög musik.. ungefär.

Nu ska jag se lite scrubs, och sen blir det sova.
Night!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men Sandra, strejkrätten är en grundläggande rättighet! Facket, facket, facket! / Malin som sitter och pluggar till prov om arbetsmarknad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback