Äntligen här.

Nu är jag äntligen i Stockholm, vi tog oss trots SAS strejkande.
Jag har nu också fått veta att kabinpersonalen inte bara ville förhandla sina löner, utan även deras jobbsituation. Dom tycker att aldrig får någon ordentlig lunch, rast osv.
Och det är ju självklarheter, att dom ska ha rätt till en ordentlig matrast och att dom ska få lön för det dom gör.
Men det bara stör mig, att SAS inte då kan fixa annan rese-ersättning med tanke på att det är DERAS fel att det inte går att resa med den biljetten man bokat och betalat till dom.
Det bara stör mig att man måste boka om till FlyNordic och behöva betala flera tusen extra.

Men så är det.
Nu är vi här iallafall !

Looord. Jag vill inte att det ska bli måndag. Hoppas att den här dagen är jäääävligt lång.
Puuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback