Längesen sist!

Hm.. vars ska man börja då?
(Våran) StreetBeat's allra första egna dansshow gick av stapeln i Fredags, och det gick riktigt bra.
Det blev 3 uppvisningar, bla 2 dagsföreställningar för gymnasie-eleverna och en kvällsföreställning för alla andra som ville komma och se (familjer och vänner osv).

Dessutom var vi hela dansgänget på BOUNCE - Gökboet i Luleå i Lördags.
Som vanligt var dom helt amazing, och slutar aldrig att förvåna!
Och Het-Benke.. suck! ^^


Anyway, jag har dessutom påbörjat min praktik på KICKS nu, och jag kan ju säga att det är en waaaay different feeling där än det var på Väsk-City.
Jag saknar mina små brudar så mycket, dom är så jäkla roliga.
Jaja, det gäller väl bara att bita i det sura äpplet och köra på.

Less less less.. varför kan aldrig något vara i samspel?
Så fort jag det känns bra med en sak så  känns det piss med en annan.
Det är så otroligt störande bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback